اس ام اس عاشقانه

유 ♥ 웃همه جوووره유 ♥ 웃

همه چیزاینجاپیدامیشه

اس ام اس عاشقانه

در عالم رفاقت محبت تقدیمت می کنم

تا در بیگانگی های فردا فراموشم نکنی

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

در زمستان که دل باغ وزمین یخ زده است ،دل گرمت گل من گرمی سرمای من است...

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

نگاهم کن که چشمانت قشنگ است

صدایم کن که دل در سینه تنگ است

مرا باخود ببر آن سوی غربت

که اینجا شیشه هم از جنس سنگ است

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

می نویسم دفتری با اشک و آه

در شبی غمگین و تاریک و سیاه

می نویسم خاطرات از روی درد

تا بدانی دوریت با من چه کرد

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

در خالصانه ترین کنج قلبم ، آنجا که خبری از ریا و دورنگی نیست ،

با تمام وجودم برایت آرزو کردم بهترینهایی را که هیچ کی هیچ وقت برایت آرزو نکرد ....

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

تو گل باغ امیدی

تو عزیز چون مرواریدی

تو گلستان رفاقت

تو عزیزترین عزیزی

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری تا دوست بدارم آنگونه که تو دوست داری...

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

هواشناسی دوست : به دلیل دوری شما دوست عزیزم

هوای دل ناصاف تا قسمتی ابری همراه با آه پراکنده می باشد،

این سامانهی سوزناک تا وقت دیدار پایدار خواهد ماند ...

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

کاش می شد در این فصل غریب

همه باشن به لطافت سیب

سیب یعنب دنیایی زیبایی

سیب یعنی تو عزیز دلهایی

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

ای تماشایی ترین مخلوق خاکی در زمین

آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

می دونی این چیه؟

( )

( )

( )

( )

()

این دل منه که روز به روز برات تنگتر می شه

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید



امشب خیال دارم تا صبح گریه کردن

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته

از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته

یک سینه غرق مستی دارد هوای باران

از این خراب رسوا امشب دلم گرفته

امشب خیال دارم تا صبح گریه کردن

شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه

باید شود هویدا امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو

پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است

 

فردا به چشم اما امشب دلم گرفته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 22 / 1 / 1391برچسب:, ساعت توسط سارا |